Ha megosztod, megoldod.

A Járókelő csapat 2012 óta segít a városlakóknak abban, hogy
bejelenthessék a kátyúkat, letört szemeteseket, lekopott zebrákat és
egyéb közterületi problémákat a lakóhelyükön.

Egyik önkéntesünk nem várt tovább, visszaásta a pollert!

Egyik önkéntesünk nem várt tovább, visszaásta a pollert!

2014. november 14. - Csabszeg95

Idén március 24-én küldtem be első bejelentésem a Járókelőre, majd sorra követte a többi bejelentés is. A Járókelő önkéntes találkozón ismerkedtem meg a csapattal, majd ez után ügykezelő is lettem.

Mindig elszomorodom, mikor látom a sok hibát, megoldatlan problémát, amikkel az illetékesek nem foglalkoznak. Most egyet sikerült megszüntetnem. :) 

2014. október 06-án írtam a bejelentést a Járókelőre, miszerint: „A Petz Ferenc utca és a Sétáló utca találkozásánál a földúton, valamint a Bölcsőde és az Óvoda közti út szélén, szintén a földúton 1-1 pollert betonostól kiemeltek a helyéről. ” Kértem az illetékeseket állítsák helyre az oszlopokat.

Október 7-én érkezett a válasz: „Javítjuk a hibát, köszönjük a bejelentését…”

Október 8-án este a Sétáló felöli poller be is volt ásva, de sajnos a másik nem.

Október 10-én újraküldtük, kérve a másik poller javítását is.

Október 27-én jött a válasz az illetékesektől: Javítjuk ezt a pollert is. Kérjük szíves türelmét.

November 4-én újabb levél érkezett, melyben arról tájékoztattak, hogy elvégezték a javítást.

Ennek ellenére november 13-án még mindig nem volt beásva a poller, így visszaástam én. Remélem, legközelebb már a felelősök is ilyen gyorsan fognak dolgozni, 6 perc volt az egész művelet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jarokelok.blog.hu/api/trackback/id/tr646894337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyorkos 2014.11.15. 05:12:58

Gratula! Remélem az illetékeseknek ég a pofájukról a bőr, amikor megnézik a videódat!
süti beállítások módosítása